Sikeres insta

Aki sikeres instát akar 2 dolog közül választhat.

-Vagy a téma ami megegyezik minden posztnál,
-vagy pedig a színvilág.

Nos, nálam ahogy látjátok, egyik sem stimmel.
Mostanában igyekeztem kialakítani valamiféle rendszert,
mivel témákban nagyon sokszínű vagyok így én inkább a színvilágot akartam egységesre csiszolni.
De látod, nem sikerült.
Illetve sikerült volna. De úgy döntöttem nem fogom az egyéniségem beszabályozni, és falakat húzni a kreativitásom köré. 🏰 - maradok ilyen, ha szeretitek a képeim ígyis velem maradtok. 👥

Story-time ma nem lesz elég agymenés volt ez is,
véget ért számomra is a suli, amúgy jelenleg fotósnak tanulok.
De innentől chill van, na meg persze izzik majd a masina…
👨🏻‍💻 ugye hogy ez olyan volt ez az utolsó mondtad mint valami
ezer éves TV reklám? No, szép nyarat nektek! ☀️

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések